Śmiało, przekręć!

Zobacz, jak wypadamy w ocenie Klientów i jak postrzegamy kluczowe sprawy. O wszystkim mówimy wprost. Tak jak jest. (klikamy w ikony)

Klienci o nas

Z uwagą słuchamy, co Klient ma do powiedzenia. Z pokorą przyjmujemy ocenę naszych działań. Poniżej przedstawiamy średnią ocen, jakie wystawiło nam 26 Klientów po zakończeniu prac nad projektem. Najedź kursorem na wybrany parametr, by ujrzeć opinie.

Kreatywność

Kreatywność
Definicja kreatywności mówi, że jest to po prostu zdolność tworzenia czegoś nowego. Czynnik, który w naszej branży jest jak wyznacznik jakości.

Cena/jakość

Cena/jakość
Uważa się, że po raz pierwszy pojęcie jakość zdefiniował Platon jako pewien stopień doskonałości. Ile może kosztować doskonałość?

Realizacja projektu

Realizacja projektu
Sprostanie oczekiwaniom klienta jest dla nas kluczowe. Co z tego, że projekt się nam podoba? Musi on przede wszystkim odpowiadać na potrzeby osób, najlepiej znających swoją branżę.

Po prostu FAKAP

Po prostu FAKAP
Błędy zdarzają się każdemu. Czy są zależne od nas, czy nie, potrafimy się do nich przyznać. Na szczęście nie robimy tego zbyt często :)

Terminowość

Terminowość
Jakość, cena, kreatywność... wszystkie te wartości są zależne od czasu, który mamy na realizację. Jeśli jest on dla Ciebie istotny - możesz być pewien, że zadanie zostanie zrealizowane na czas.

Jakość kontaktu z agencją

Jakość kontaktu z agencją
Mówimy otwarcie, co myślimy. Potrafimy dzielić się swoją wiedzą. Wierzymy, że proces twórczy to praca zespołowa.

Lubimy wyścigi – adrenalinę i oddech konkurencji na plecach. Warunek – wyzwanie musi być duże, a stawka wysoka.

Przetargi, konkursy? Tak, ale...

2011 miał 365 dni?

Trudno w to uwierzyć, patrząc na ilość zrealizowanych w ubiegłym roku projektów. To dziwne, ale w ogóle nie odczuwamy zmęczenia. Zero zakwasów, zero znużenia. Przeciwnie – pomysły jakby dojrzalsze, koncentracja poprawiona, a świeżość wciąż ta sama.

Raport

Jak wyglądają koszty?

Staramy się by koncepcja w najbardziej wymagających, kreatywnych projektach nie pożarła więcej niż 20% budżetu... czy to dużo? Zleć zadanie i sprawdź nas bezpłatnie. Chcesz wiedzieć więcej? Najedź na ikonę.

Koszty
o co kaman?

Staramy się by koncepcja w najbardziej wymagających, kreatywnych projektach nie pożarła więcej niż 20% budżetu... czy to dużo? Zleć zadanie i sprawdź nas bezpłatnie.

Zazwyczaj najdroższą pozycją w kosztorysie (około 80-90%) jest egzekucja/development.

Wdrożenie w temat, branżę, odpowiedni research zazwyczaj zajmuje do tygodnia czasu, co średnio (przy nie dużych projekach) stanowi około 6-7% kosztów.

Timing ma gromny wpływ na określenie
kosztów. Zawsze traktujemy go jako
modyfikator dla wartości: kreacja, egzekucja, research i wdrożenie.

Kto się jawi na spotkaniach

Czyli zespół z pierwszej linii frontu. Jesteśmy zdania, że kreacja powinna być blisko klienta, by wsłuchać się w to, co ma do powiedzenia. Nie wierzymy w osoby-przekaźniki.

Błażej Zagańczyk - Owner
Błażej Zagańczyk
Owner

Szef Elastiki. Ekspert w dziedzinie budowania komunikacji marketingowej. Doskonały w konstruktywnej krytyce. Wyczulony na fuszerkę. Niewątpliwie ma nosa.

Przez kilka lat pracował jako Art Director w jednej z warszawskich agencji.

Paweł Bartnik - Creative Hitman
Paweł Bartnik
Creative Hitman

Copywriter, muzyk i sound designer. Ma słuch – to dlatego świetnie operuje słowem i dźwiękiem. Umie słuchać – dzięki czemu zawsze gra z Klientem w jednym zespole. Ceni zwięzłe, acz treściwe zdania. Precyzyjny.

Prowadzi studio muzyczne Centrala.

Taktyka, czyli tak tyka zegar

Realizacja wielu większych i mniejszych projektów nauczyła nas, że nie ma zadań jednoetapowych. Bierze się to choćby stąd, że każdą realizację musi poprzedzać brief oraz stworzenie zarysu koncepcji. Oto prosty zegar mierzący czas poszczególnych etapów.

Realizacje

Nosimy z dumą nasze baretki.

Dzięki naszym Klientom mieliśmy okazję tworzyć rzeczy wyjątkowe. Wyjątkowo wymagające, wyjątkowo wciągające oraz wyjątkowo inspirujące. Słowem: prawdziwe wyzwania.

Uzdrowiska Dolnego Śląska

Dlaczego Dolny Śląsk to wySpa? Nasza koncepcja - choć w zmienionej formie - wygrała przetarg na stworzenie identyfikacji pod promocje regionu. Opis Case znajdziesz w portfolio.

Stadion Narodowy

Udało nam się zrealizować folder wizerunkowy dla jednej z największych inwestycji ostatnich lat w Polsce. Jak to wyszło możesz sprawdzić w portfolio.

Logos Tour

Dlaczego odeszliśmy od standardowych ładnych, katalogowych fotek przy projekcie strony dla biura podróży? Ponieważ podróże na 7 kontynentów to świetne kreatywne wyzwanie. Stworzyliśmy key visuale i sound design dla Logos Tour. Zobaczyć i wysłuchać możesz

Technologie Wody

Gra w technologii flash. Pięciu wspaniałych bohaterów, ładny interfejs, prosta mechanika gry. Chwalimy się swoją pierwszą gamingową produkcją. Oczywiście od obejrzenia w portfolio.

Timing, Cena i Jakość.

Czyli 3 składniki kosztorysu. Wyceny dokonujemy w oparciu o wiele zmiennych, postanowiliśmy jednak przedstawić przybliżone szacunki realizacji webowych. Obok ceny najważniejszym czynnikiem dla klienta jest zazwyczaj czas.

7500 PLN 4300 PLN
  • Petarda projekt na JUŻ
  • Obłędny ASAP
  • Dopieszczamy detale
  • Szybki standard
  • Wersja ekonomiczna
  • Wizytówka
  • Portal
  • >Wyzwanie<
  • E-commerce
  • Produktowa

Posłuchaj!

Włącz głośniki!

W międzyczasie włącz playera i posłuchaj realizacji z zakresu szeroko rozumianego sound designu, którym przyprawiliśmy nasze realziacje. Za dźwięk odpowiada siostrza firm - Centrala - Pawła Bartnika

nasze najnowsze realizacje
Eactive Projekt graficzny i realizacja strony firmy pozycjonerskiej

Branża pozycjonerska rozrosła się w ciągu ostatnich kilku lat. Liderzy zaczynają patrzeć na swoją identyfikację i zastanawiać się, czy nie pora poważniej podejść do tego tematu.

Eactive Rebranding dla firmy pozycjonerskiej

Branża pozycjonerska rozrosła się w ciągu ostatnich kilku lat. Liderzy zaczynają patrzeć na swoją identyfikację i zastanawiać się, czy nie pora poważniej podejść do tego tematu.

iTaxi Projekt graficzny strony internetowej dla iTaxi

"Chodzi o usługę iTaxi.pl, startup w który zainwestował nie kto inny jak były szef Onetu czyli Łukasz Wejchert. Jeśli wcześniej nie czytaliście o tym pomyśle to wyjaśnię" - antyweb.pl

Musli Projekt graficzny strony dla e-sklepu z musli

Soczysty i naturalny projekt graficzny strony internetowej dla sklepu e-commerce z własnymi mieszankami musli.

Tak Jak Chcesz Projekty logo

Próba bezpośredniego przekazania namingu firmy zawsze jest wyzwaniem. W gruncie rzeczy jest to jedna z dróg do tworzenia logo.

True Software Projekt graficzny strony internetowej i logo dla software house

Projekt graficzny strony internetowej i logo dla software house

Skill Events Webdesign dla agencji eventowej

Agencje eventowe i ich strony eventowe są nudne. Są takie same. Staraliśmy się to zmienić nowym layoutem dla jednej z nich.

Aelia Czekolada

Firma Aelia (sieć sklepów wolnocłowych) postanowiła wprowadzić nowy produkt: czekoladę...

B2B Webdesign dla zagranicznej, nowo powstającej społeczności biznesowej

Webdesign dla zagranicznej, nowo powstającej społeczności biznesowej jest wyzwaniem. Szczególnie jeśli to zamknięta społeczność, za którą idą konkretne wartości.

index wiedzy tajemnej

Analiza

Wierzymy, że świetnie znasz swoją branżę i swój brand, podobnie jak dobrze znasz okolicę domu, w którym mieszkasz. Nie zauważasz jednak z pewnością wielu szczegółów, z których zbudowane jest Twoje otoczenie służbowe i prywatne.


Zapewne zdarzyło Ci się, że znajomy, odwiedzający pierwszy raz Twój dom, zwrócił uwagę na coś, o istnieniu czego może i wiedziałeś, ale zostało Ci to ukazane przez przyjaciela z zupełnie innej perspektywy.


My użyczamy swojej percepcji.

co w trawie piszczy?
W końcu... szewc ma buty! uruchomiśmy nową stronę

Trwało to długo, ale nie mogliśmy już dłużej patrzeć na prowizorkę naszej strony. Dziś skończyliśmy umieszczać wszystko na swoim miejscu. Z pewnością znajdziesz jeszcze trochę błędów i braków, ale obiecujemy doprowadzić stronę do ładu jeszcze w tym roku :)